Do you believe in magic?

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Ζω Οργισμένα.

Ζω οργισμένα
Ζω παράλογα
Ζω ξεδιάντροπα για εμένα

Ζω με πανουργία
Ζω με μίσος και απέχθεια
Ζω με ζήλια και φθόνο
Ζω όπως με έπλασε αυτός ο κόσμος

Τρελή
Απαράδεχτη
Ζηλιάρα
Γεμάτη μνησικακία και δίψα για δύναμη

Γεμάτη με καταστροφικές
τάσεις
Γεμάτη με θέληση για εκδίκηση

Πάντα να πρέπει να κοιτάζω
το κόσμο γύρω μου 2 και 3 φορές
Όχι επειδή φοβάμαι
Απλά επειδή έχω τα κότσια
να παραδεχτώ τους φόβους μου

Έχω τα κότσια όχι μόνο να μπαίνω
σε καταστάσεις, αλλά και να τις
τελειώνω

Αυτό μπορεί να με κάνει ξεχωριστή
Να με κάνει να μην μπορούν να με
πλησιάσουν οι άλλοι
Να είμαι σχεδόν επικίνδυνη

Να ποθώ πράγματα που δεν πόθησα ποτέ
Να γίνομαι παράτολμη
Να κάνω αυτά που δεν θα φανταζόσουν ότι θα έκανα

Και εσύ στέκεσαι σε μια μεριά και με βλέπεις
Και δεν ξέρω αν τρόμαξες όταν είδες αυτά που ποθούσα
ή όταν κατάλαβες ότι εσύ δεν ήσουν ένα από αυτά

Και ότι ποτέ δεν θα γίνεις.


Από: Μαρία Αλίκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου